Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 11:08 - Молитвата ми за чудо в Токио
Автор: eien Категория: Други   
Прочетен: 37375 Коментари: 50 Гласове:
10

Последна промяна: 04.07.2008 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Зная, че постингът ми ще събуди съмнение, може би и присмех, затова искам най-категорично още в началото да подчертая, че всичко си е едно към едно самата истина и който не вярва в чудеса, да не го чете.

            Събуди ме призори един неделен закачлив златен лъч, промушил се дискретно през зелената пиния, която почти закрива прозореца на спалнята ми. В същия миг сърцето ми си сви – “видях” в полубудното си състояние мама...а с първите трели на птичия хор, които долових, в полубудното ми съзнание  изплува един наш диалог. Един от последните ни...

            Спомних си мама, всяка сутрин на прозореца в началото на деня, една такава мъничка, фина, ефирна и тихичко прошепвайки утринната си молитва. Така започваше нейния ден.

            Питала съм я, за какво се моли.

            “Всеки ден едно и също: благодаря за изминалия ден и моля и в днешния Господ да ми подари чудо,” отговаряше мама и красивите й големи очи ми се усмихваха с толкова нежност и топлота.

            “А защо на мен Господ не ми дава чудо”, питах аз.

            “А ти искаш ли му? Стоиш ли с отворени очи и сърце, чакайки чудото? Което значи, продължаваше мама,  да си много добър и отзивчив човек, да не се изкушаваш, да помагаш всекиму с всичко, да не се пестиш в добрите си постъпки, да не се гневиш, да отвръщаш на лошите приказки и дела с усмивка и искрена любов, да си деликатна, прецизна в думите и действията си, да следваш Истината и най-важното “ДА СИ БУДНА”..защото, давайки ти чудо Господ, в този миг ти може да си ядосана, припряна, залисана, изнервена...как ще видиш чудото, което Той ти поднася...”

            Понякога съм се молила за чудо, вярно е. След нейната нелепа смърт-също. Най-много съм искала да не живея с мисълта за ужаса от неговата загуба, както и на всичките си близки, за които винаги съм се съмнявала и често самоупреквала, дали не съм могла да “попреча”, да предотвратя тези тежки безусловни раздели...

            В днешния ден застанах твърдо в молитва. Исках да изпрося чудо. По съвета на мама даже не исках нищо конкретно. Нали Бог знае какво би ми донесло най-много радост, а и неочакваният дар е най-скъп!

            Последваха предизвикателствата /разбирайте напрежение и нерви/ – ненадеен неделен ангажимент в работата...после докато шофирах... Малката библия в джоба на сакото обаче ми напомняше, че днешната неделя е по-различна... четях отделни пасажи, любимия финал на 19-ти псалом. Тоест, когато мога и каквото дойде от Книгата на живота. През деня телефонирах многократно в Киото и “извоювах” с постоянство в размяна на мейли и дистанционни разговори страхотна цена за нощувките на съблогърка, която не познавам и предстои да дойде в края на месеца в Япония /вж. постинга от март:  “Мили хора, няма нищо страшно”/-останах супердоволна от цената за двете стаи, по-ниска даже от София: 35 щатски долара без закуска и самостоятелна стая със закуска срещу 64 щатски долара, при това във ваканционен сезон в Япония/. Продължавах да благодаря и пребъдвам в молитва. Не се оставих “залезът на слънцето да ме намери гневна”...

            Неделният ден преваляше, а чудото не бе дошло.

            Наближаваше 22 часа. Оставаха още 2 часа до края на деня. През целия ден не допуснах да не бъда “будна”. Помнех “заръката”.

            ...в късната вечер се бяхме събрали с японските ми приятели на чаша френско вино, когато тихо иззвъняване от мобилния телефон на Мурата-сан прекъсна за секунди комплиментите на приятелите за избора ми на чудесното “Сен Емилион” с игривия гранитов отблясък в красивите чаши. Още на второто-третото изречение той се обърна към мен: "Ейен-сан, би ли искала да честитиш успеха на моя приятел и партньор ? Току що е научил, че 21 годишната му дъщеря е спечелила първото място на Международния конкурс за пиано в Австралия?”

            Кимнах и както си бях в настроение изказах въодушевено поздравления...само че вместо традиционното “омедетоу” /честито/  се получи нещо като “бих се радвала да се видим и лице в лице да Ви кажа “здравейте”. Разговорът между двамата продължи. Мурата-сан се обърна отново към мен и лаконично ме попита: “Ейен-сан, искаш ли да посетиш Австралия?” Неочакван кратък въпрос. Получи едно кимване на главата ми и лаконичното “Да.” Последва въпрос за точните ми имена...а аз през това време с приповдигнато настроение, концентрирана в една от най-романтичните в историята на виното странна сага за Дом Периньон, слепият френски монах-винар, отговорях всъщност някак си “ tokorode=by the way”. Още не отворили следващата бутилка и пристигна мейл...с най-неочакваната и красива покана за гостуване в Пърт /Perth/-най-големият град в Западна Австралия! С въртолета на нищо-не-ми-говорещия-до преди минути прекрасен и любезен господин Така от Пърт, в продължение на 7 часа ще обиколя западното крайбрежие на Австралия, ще посетя резервата за коали, Диамантения остров, ще посетим имението на по-големия му син със съпругата и дъщеря му и още, и още, което разбира се ще опиша в отделен постинг.

            Мурата-сан поясни, че желанието на господин Така да закупи двупосочен билет първа класа било съвсем спонтанно - развълнуван от големия успех на любимата си дъщеря и моя "красив глас” /?!??/ и възторженост, с която ПЪРВА съм го поздравила, провокирала този жест.

            И мама, и разбира се, и Господ знаят колко обичам уникалните места, чергарския живот, динамиката да не се застоявам дълго на едно място, страстта ми към пътешествия. Няма умора и насищане на моя изследователски дух!

            Е, това ако не е чудо!?

 

            Прочитайки постинга си, който нахвърлих спонтанно, искам да споделя, че на най-важните ми житейски кръстопътища никога нямаше някакви пътни знаци. Освен една табелка: ЧУДО. Тя е за всеки един от нас!



Тагове:   чудо,   Молитвата,


Гласувай:
11



1. ianchefff - :)
04.07.2008 11:19
Чудно наистина.
Поздрави.
цитирай
2. eien - Ianchefff, в продължение на постинга ми, понеже ме поздравявате ПЪРВИ, надявам се и тембърт Ви е
04.07.2008 11:27
красив, както господин Така реши за моя, пожелавам Ви през този месец да ни напишете един постинг за Ваше преживяване и Чудо от свише! Я се огледайте за табелката...
Поздрави, Ейен.
цитирай
3. ianchefff - добре, ей.
04.07.2008 11:35
Ще се огледам.
Хубав ден.
цитирай
4. kapriz - Усмивки
04.07.2008 11:47
:)))))
"“А ти искаш ли му? Стоиш ли с отворени очи и сърце, чакайки чудото? "
Много мило описание на закона за привличането. Преди малко точно за това четох и сега хоп! - ето едно негово проявление. Не че не ми се е случвало и преди...
Прилагам цитата: "Ако има нещо, което желаеш и в момента нямаш, трябва само да насочиш вниманието си към него и според Закона за привличането то ще дойде при теб, защото докато мислиш за предмета или преживяването, което желаеш, ти излъчваш вибрация и тогава, според Закона точно този предмет или преживяване трябва да дойде при теб.
Ако обаче има нещо, което желаеш, което все още не е дошло при теб и ти насочиш вниманието си към факта, че него го няма, тогава Законът за привличането ще продължава да откликва на тази вибрация на нямане и ти ще продължиш да нямаш, онова, което искаш. Такъв е Законът. "
Мисля, че това отговаря на библейската максима "Искайте и ще ви се даде; търсете и ще намерите; хлопайте и ще ви се отвори."

Пожелавам ви едно чудесно изживяване!:)
цитирай
5. анонимен - е не бих казал, че нещо кой знае какво се е случило
04.07.2008 11:55
цитирай
6. sis - хи хи
04.07.2008 12:12
якооооо
Чудесата се случват постоянно. И знаците ги има!
Честита ти екскурзия!


:):):):)
цитирай
7. neptunche - страхотно!
04.07.2008 12:20
много ме въодушеви и мен:)
цитирай
8. anastasiia - Разбира се, че ги има чудесата...:)
04.07.2008 13:15
Има ги, когато истински и настойчиво сме БУДНИ! Трябва да ги очакваме, да вярваме в тях... И разбира се, да сме преизпълнени с добронамереност и любов...:)
Самата аз също съм изживявал чудо...Нещо, за което съм се молила, нещо, което съм очаквала...
И...много хубаво ми стана, като прочетох поста Ви...
Искрено се радвам на пътешественическото ЧУДО, което ви предстои...:)
Поздрави!:)))
цитирай
9. tota - Зная, че има чудо!
04.07.2008 13:43
Радвам се за Вас искрено! Пожелавам красиви мигове по време на пътешествието! Зная, че прочитайки написаното от Вас и на мен ми предстои да срещна Чудото и че ще мe дари с това, което си пожелах!! Благодаря! Хубав ден!
цитирай
10. rotazia - В началото се усетих зарибена, а ...
04.07.2008 16:16
В началото се усетих зарибена , а накрая окрилена , благодаря ти , защото се намирам на дъното на една кармична пропаст...
цитирай
11. анонимен - ///
04.07.2008 17:01
Дрън,дрън!
цитирай
12. eien - itsasin69, имате ли нужда от кал? В блога има достатъчно.
04.07.2008 17:14
Аз Ви предлагам - лечебна.
Поздрави, Ейен.
цитирай
13. анонимен - ///
04.07.2008 17:30
Знаех си че си добра.Нима те обидих,станало е неволно,аз съм много притеснителен.
цитирай
14. eien - itsasin69, нищо подобно - не съм засегната, нито
04.07.2008 17:37
аз съм Ви обидила. Предлагам нещо добро. Нима ще го откажете? Не се притеснявайте!
цитирай
15. cocolina - :)
04.07.2008 19:24
Ех, че хубавоооо:) Описала си прекрасно това което майка ти ти е предала, и не само това, но си го и приложила. Браво:) Поздрави!
цитирай
16. rummi - вярвам в чудеса,
04.07.2008 20:55
стават непрекъснато.
цитирай
17. iliada - eien
04.07.2008 23:49
Аз вярвам в чудеса както и в това ,че ТОЧНО ВИЕ заслужавате да го срещнете и изживеете ,защото
имате благородна душа!
Желая Ви да изживеете Вашата мечта пълноценно ,а спомена от нея да ни я предложите в блога си ,който с удоволствие ще посетим!!!Радвам се за Вас !
Едно Ваше желание вече е изпълнено и в моя блог!
цитирай
18. ikoni - Чудесата стават непрекъснато!
05.07.2008 09:28
Напълно сте права @ eien! За краткия си живот много пъти съм имала възможност да се уверя, че нищо не е случайно! Нищо! И ако наистина горещо молиш Бога, в крайна сметка получаваш това, което искаш!
Поздрави и да разкажете за резервата за коали, заинтригува ме! :-)))
цитирай
19. roksolana - :)
05.07.2008 14:49
Благодаря за споделеното!
Радвам се за Вас!

"- Вярвате ли в чудеса?
- Не. Аз разчитам на тях".

Но наистина трябва ДА СМЕ БУДНИ!
цитирай
20. feq - Животът е едно чудо, което трябва да се изживее! Днес и сега!
05.07.2008 23:16
“Има два начина да изживееш живота си. Единият е да живееш така, като че ли не съществуват чудеса, а другият - сякаш всяко нещо е чудо.” Алберт Айнщайн

Аз вярвам в Чудесата, мила eien, с молитва или без - те се случват непрекъснато!
Поздрави: Фея
цитирай
21. ivesa - Здравейте,Ейен!
06.07.2008 18:41
Пздравявам Ви за постинга!
Когато оптимизмът е много голям,чудесата са неизбежни.
цитирай
22. dagma - Толкова се радвам, че
08.07.2008 16:00
ще сбъднеш една своя мечта. Свидетелствам, че ти си дарена с благородство и дано пътуването ти е незабравимо и наситено с чудесни непознати изживявания.
Поздравявам те от все сърце!
цитирай
23. анонимен - Толкова глупости в коментари
09.07.2008 10:09
отдавна не бях чел. Ще помоля нежните-блогерки-поетеси да се вземат малко в ръце.
цитирай
24. eien - Tlnet, затова пък за коментар 11 /на и-69/
09.07.2008 15:47
май няма от какво да се възмутите, въпреки че ако има някъде наченки на поезия, е в неговия коментар. И аз така го възприех.
А на останалите коментирали блога, едно голямо благодаря и пожелания за чудо от свише! И на Вас го пожелавам, въпреки че не вярвате. Нищо, имате време. Стойте само буден.
Поздрави, Ейен.
цитирай
25. dulceliquido - :)
09.07.2008 19:19
Невероятно беше, очаквам с нетърпение следващия постинг. :) :) :) Много ще се радвам да разбера какви са били преживяванията ти в Австралия! :)
цитирай
26. marteniza - Чудеса
11.07.2008 10:57
И на мен са ми се случвали. Наистина. И дори никога повече да не се случат /а казва ли ти някой, то си е до поискване :) /, убедена съм, че подобни неща стават ежечасно. Поздрав!
цитирай
27. mmmmmmmmm - Чудеса има
15.07.2008 10:25
Само трябва да повярваме и да сме готови за тях!
Пожелавам прекрасни мгове в Австралия!:)))

http://www.tarot.hit.bg/simvoli.htm

Поздрави!:)))
цитирай
28. primavera - Нежна Ейен
15.07.2008 20:28
Нежна Ейен, при мен чудесата са ежедневие и вярвам повече от допустимото на разаказа ти. Прекрасно си предала посланието си, нека и тези които казвата, " Че какво чак толкова се е случило" се помолят, това няма да ги направи по-бедни. На теб прегръдка с пожелание за весело изкарване и да прочета скоро увлекателния ти разказ за тази чудна екскурзия.
цитирай
29. lussy21 - Чудото си ти
18.07.2008 02:59
Скъпа Ейен, Чудото живее в твоето сърце заедно с Бога и Любовта. Те спят и чакат да ги събудиш. Повикаш ли Бога и Любовта - събуждаш ги и те ти изпращат чудото..... Но чудото си получила защото в доброто си сърце си постлала постеля на Бога и Любовта...
цитирай
30. julllinkata - Аз вярвам:)))))))))
26.07.2008 17:12
Радвам се, че и други вярват:)
цитирай
31. natali60 - Ейен, мила, поздравления!!!
27.07.2008 12:23
Много ме въодушеви с този пост! Толкова е красиво!
Как изкара в Австралия? :)))
цитирай
32. bizcocho - Prikliu4eniq i 4udesa da te sled...
29.07.2008 15:07
Prikliu4eniq i 4udesa da te sledvat!)))))))
цитирай
33. kiarasoto - Бъди такава,каквато си!
03.08.2008 19:01
Живей в чудесата си,мила! Бъди щастлива!
цитирай
34. jioia - "Аз вярвам има феи"
16.08.2008 15:27
Това е цитат от филма Питър Пан, който за да съживи мъртвата си фейчка изрича тези думи и приятелите му също го правят, в знак на подкрепа. И чудото става...Феята се съживява, защото преданието гласи, че ако някой каже, че феи не съществуват на часа умира една фея и с много вяра и повтаряне на горепосочените думи феята се ражда за нов живот. Мисълта ми е, че колкото повече хора вярват в чудесата толкова повече чудеса ще се случват, защото чудеса се случват ежеминутно, но при липса на вяра не се забелязват. Забелязвайки и благодарейки за тях ще изживеем още много такива!! Въпросът найстина е да сме будни, за да ги забележим!
Сърдечни поздрави Ейен!!
цитирай
35. lussy21 - Един човек ми каза че съм фея....
17.08.2008 23:47
.. аз първо си помислих, че е луднал. По-късно разбрах нещо.... - а то беше какво значи фея, какво може тя и защо понякога се ражда като човек и незнае коя е и каква е....
Вярвайте в чудесата за добро!
цитирай
36. flyco - :)
20.08.2008 18:11
Чудо? Можеш да наречеш така всичко, което искаш и ще бъдеш толкова права, колкото и не.
Да, ако очакваш чудеса те постоянно ще ти се случват.
цитирай
37. cornflower - Молитвата е чудо
21.08.2008 07:53
Написано е - искайте и ще ви се даде!
Самата аз получавам всичко, за което моля Бога.
Невъзможно е човек сда оцелее при днешните обстоятелства в България, ако не търси сила свише и ако не вярва.
Съвсем скоро и аз видях усмихнатато лице на мама преди едно причастие..Мъртвите са пътепоказател, когато ги търсим в трудни моменти.
Благодаря, че сподели.
Поздрави от родината!
цитирай
38. lussy21 - и аз получавам всичко, но
22.08.2008 00:53
... напоследък попрестанах да искам и вече приемам само онова което ми е дадено без да искам..
На всекиго приятел - на никого длъжник!
- карала ли съм някой да ме създаде? Каква ми е вината? Я да си гледат работата всички тия Богове дето искат да им се молим и да им искаме....
Аз имам един Бог и той е в мен. Другите не са ми Богове, а '' колеги по съдба'' :)
отвъдното на което се молим няма силата върху нас и не трябва да му се молим а да му заповядаме. Докосвайки се до нас то черпи от енергията ни и ни дава блага за които ни кара да се молим.
Не може едно същество да се моли на Бог който е различен от него.
Прав е БОТЕВ казвайки - ''О, мой боже, правий Боже. не ти, който в небесата Боже а ти който си в мене Боже - Мен в сърцето и душата!''
цитирай
39. jioia - lussy21
22.08.2008 08:36
Искам само за малко да се обърна към теб, за да ти кажа, че ако беше чела по-внимателно анализи и критика върху стихотворението на Ботев "Моята молитва" щеше да разбереш,че Ботев не осъжда Бога на вселената. Той се противопоставя само на онзи Бог - потисник, които кара хората да търпят и да се примиряват с това, което имат (както правиш и ти, според написаното, не искаш нищо в повече, приемаш само даденото). Ботев не осъжда Бога на любовта, просто използва съществителното Бог, за да засили чувствата си, но в никакъв случай да отрича съществуването му!
Ааа и имаш грешка в цитирането...огледай точния текс!
П.С. И все пак още в началото на творбата на Ейен е написано да не се чете от хора, които не вярват в чудеса! Щом си го направила значи въпреки всичко вярваш!
цитирай
40. lussy21 - Вярвам и в чудесата и в Бог
23.08.2008 05:25
И аз не отричам Бог, аз вярвам в Бог, но не ми е Бог онзи който ме поттиска, насилва, мами, точно както казваш - и аз заставам зад каузата така, както и Ботев. Такава е и моята молитва - като ''моята молитва" на Ботев. Позволявам си да я поставя по-надолу и се извинявам ако имам малка грешка в цитата по-горе. Просто написах каквото помнех.
А за чудесата имам един въпрос: Вярвате ли във Феи?

"Благословен бог наш..."




О, мой боже, правий боже!

Не ти, що си в небесата,

а ти, що си в мене, боже -

мен в сърцето и в душата...



Не ти, комуто се кланят

калугери и попове

и комуто свещи палят

православните скотове;



не ти, който си направил

от кал мъжът и жената,

а човекът си оставил

роб да бъде на земята;



не ти, който си помазал

царе, папи, патриарси,

а в неволя си зарязал

мойте братя сиромаси;



не ти, който учиш робът

да търпи и да се моли

и храниш го дор до гробът

само със надежди голи;



не ти, боже на лъжците,

на безчестните тирани,

не ти, идол на глупците,

на човешките душмани!



А ти, боже, на разумът,

защитниче на робите,

на когото щат празнуват

денят скоро народите!



Вдъхни секиму, о, боже!

любов жива за свобода -

да се бори кой как може

с душманите на народа.



Подкрепи и мен ръката,

та кога въстане робът,

в редовете на борбата

да си найда и аз гробът!



Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!.
цитирай
41. lussy21 - Чудото е че тази молитва е за цял свят...
23.08.2008 05:33
А ти, боже, на разумът,

защитниче на робите,

на когото щат празнуват

денят скоро народите!

Тази молитва е едно почти сбъднато чудо, но не осъзнато..........
цитирай
42. studenneon - за чудото
31.08.2008 19:40
Чудото е част от живота ни, при това обичайна и честосрещана! Само ни трябват очи, за да разчитаме знаците...! И сила, за да управляваме съдбата си!
цитирай
43. lussy21 - съвършенно правилно
01.09.2008 11:15
:)
цитирай
44. anlov - Ти си едно чудо
14.09.2008 22:46
за всички нас...
цитирай
45. gmihov - Има чудеса
22.09.2008 23:53
Има чудеса и от всички чудеса най - голямото чудо е самият Бог със своята обективна същност от която и в която произтича всичко, което реално съществува и която се намира във всичко.
Всичко и самият човек е част от същността на Бога и без тази същност не може да го има, не може и нищо да направи.
Без движението, като част от същността на Бога, както и самият Бог не може да наприви нищо, а всяко движение с което прави нещо е част от всеобщото движение на Бога. Без движението той / човека/ не само че не може да бъде жив, да се движи, но не може да мисли и чувства. И проявата на човешката воля е от същността на Бога и тя може да бъде на лице у отделният човек за добро и зло,толкова до колкото е на лице обективната божа същност заложена в него.
Никакво действие, никакво чуство и мисъл не могат да се порадят у човека, ако това не е заложено и обосновано от божата същност заложена у него и произтичащиете от нея ненарушими природни закони, които в същност са божите закото, а не тия, които човек може да нарушава и да ги обявява за божи закони.
Всичко във Всемира, вечно и преходно, генетически е свързано със същността на самияа Бог и се развива по съответните генетични програми , заложени в съответните генетични начала обосновани от същността на Бога и произтичащите от нея вечни и ненарушими природни/ божи/ закони.
По силата на тези генетични програми в миналото е имало динозаври,,като живи структури на божата същност, а днес без да е изчезнала същността от която са биле изградени ги няма. Ще го има ли човека за в бъдеще, като жива структура от същността на Бога, това само Бог може да каже.
цитирай
46. анонимен - Аз ти вярвам
22.11.2008 14:59
и на чудо вярвам!
цитирай
47. pulsar - ДНЕС !
04.12.2008 21:28
Сигурно съм бил на 5 когато съм прочел книгата на покойния Марко Семов "За Япония като за Япония", после през далечната 92' започна кореспонденцията ми с над 50 япончета по отдавна почти забравения романтичен начин - поща... Но твоите разкази ме връщат отново и отново към една безкрайна приказка за страната, която не знам защо обичам... Едва ли някога ще имам отговора на този въпрос, но ти благодаря, че споделяш това с нас, толкова е мило...
цитирай
48. анонимен - Мирен договор с Небето и тълкуването му
08.04.2009 17:32
Линкове към 3 езикови версии на Мирния договор с Небето BG/RU/US :

http://www.petarvelev.info/miren_dogovor.html
http://www.petarvelev.info/miren_dogovor_ru.html
http://www.petarvelev.info/miren_dogovor_us.html

Тълкуване на Мирен договор с Небето
http://www.svidetelstva.info/downloads.htm
цитирай
49. phoenix13 - Don't stop dreaming!
21.07.2009 10:42
Всичко идва по най-добрия за нас начин, достатъчно е просто да позволим хубавите неща да ни се случат.

Прегръдки!
цитирай
50. llluki - що за чудо ...
13.08.2009 03:49
Благодаря ти Ейен за постинга. Трудно е превъзпитаването на чувствата при условие, че мнозинството живее в ужасно бездуховно време. Бог да те благослови!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eien
Категория: Други
Прочетен: 2775833
Постинги: 71
Коментари: 3231
Гласове: 20736